En lyckad dag!

Okay! Det har varit en lång dag och nu när den närmar sig sitt slut så känner jag att jag behöver säga lite om vad jag haft för mig idag.

Dagen började med att jag gick upp 7 i morse (Sovmorgon, men definitivt en arbetskada när man går upp 7). Jag drack mitt kaffe, läste morgontidningen och bara njöt av en smått kylig men solig morgon. Efter det bar det av till ICA för att köpa lite färskt bröd till frukosten, underbara mackor av fullkorn och morot med flingor, röda bär och en banan. So far, so good!

Marie kom också med vovven och vad glad han var när det hade gått så lång tid sedan man sist såg honom, alltså vovven.

Efter det blev det en varm, men kort dusch, klä på sig och dra iväg till jobbet. Och det var faktiskt skönt att jobba kväll på en lugn fredag som denna… So far, even better!

Efter jobbet åkte jag hem, bytte om, drog iväg till Lana, åkte till stan och bjöd henne på Chicken Yakitori på Eest. En form av kycklngspätt med sesamfrön i teriyakisås! Det åt vi med ris, och som den risälskande människa jag är så njöt jag av vartenda tugga! Och Lana, hon var nöjd! So far, really good =)

Efter maten bar det till sist av till 2001 för att kolla på Resident Evil Afterlife 3D. Filmen i sig var väl inte den bästa, men sällskapet var gott. Som vanligt hade jag popcorn över hela kroppen, men går man på bio så går man på bio 🙂 Och jag kan säga såhär, det kommer en femte film!

Well, det var en mycket lyckad fredag! Och sådana är ovanliga, sådana dagar behöver jag mer av 🙂

Och en sista sak! Morsan åt upp min big size kexchoklad, so don’t mess with me! Jag är sur 😛

Bisous

Srdjan D. Simic

2 svar till “En lyckad dag!

  1. hihi är det dig man ska prata med om man har skvaller om ******??

    • Först vill jag påpeka att om vi nämner namn i min blogg så ska det vara av goda skäl! Därför censurerade jag bort namnet du skrev.
      För det andra, har du skvaller så är du mer än välkommen att vädra dina åsikter, men jag censurerar bort alla otrevligheter som är direkt riktade mot enskilda individer. Det är trots allt min blogg och min rätt att göra som jag vill med den.
      För det tredje, jag är inte så bra på det här med skvaller så risken är VÄLDIGT STOR att det kommer in i ena örat och ut ur det andra.
      Tack för att du skrev en kommentar 🙂

Lämna en kommentar