Skvaller ♥ Censur (i min blogg) = Sant

Idag såg jag att jag fått en kommentar av en läsare och blev lite upprörd av kommentarens karaktär. Alla kommentarer är mer än välkomna, bra som dåliga, men jag vill påpeka att påhopp och otrevligheter som riktar sig mot enskilda individer inte är välkomna i den här bloggen. Jag publicerar alla kommentarer, men om jag anser något vara opassande så kommer det att censureras, så snälla tänk till om ni ska kommentera här!

Handlar det om vänner, som det gör i det här fallet så vill jag höja ett varningens finger för att jag med största säkerhet inte kommer att bry mig särskilt mycket om någon form av smutskastning! Så för att göra det enklare och smidigare för både den som kommenterar och för mig som bloggare så är det egentligen bäst att inte skriva något alls om man ska göra skriftliga påhopp av mina nära och kära.

En ytterst seriös hälsning till alla som kommenterar i bloggen!

Srdjan D. Simic

Lämna en kommentar